Business Administrator

Παρακολουθεί καθημερινά τις δραστηριότητες της επιχείρησης, αναλύει οικονομικά δεδομένα, αλληλεπιδρά με εξωτερικούς συνεργάτες, με στόχο την βελτίωση της απόδοσης τόσο της ίδιας της επιχείρησης όσο και των εργαζομένων. Κάποια από τα καθήκοντα του Business Administrator ή Διαχειριστή Επιχειρήσεων περιλαμβάνουν την εποπτεία και ανάλυση χρηματοοικονομικών πράξεων, την έγκριση αγορών και δαπανών, τη διαμεσολάβηση μεταξύ προσωπικού και άλλων στελεχών, τον διορισμό προϊσταμένων τμημάτων, το μάρκετινγκ και την προώθηση της επιχείρησης και τη διευκόλυνση εκπαιδευτικών προγραμμάτων.

Εκτός από τον όρο Business Administrator, ο συγκεκριμένος ρόλος εργασίας εμφανίζεται και ως Business Operations Manager και Business Director>

Βασικές Αρμοδιότητες

Αναφέρουμε παρακάτω κάποιες από τις βασικές αρμοδιότητες που φαίνεται να ζητάνε οι εργοδότες σε σχετικές θέσεις εργασίας. Σημείωσε πως οι παρακάτω αρμοδιότητες προσαρμόζονται σε κάθε επιχείρηση, ανάλογα με τις απαιτήσεις της και τις ανάγκες της.

  • Εποπτεία της ανάπτυξης της επιχείρησης.
  • Βελτίωσης της απόδοσης με εντοπισμό σπατάλών
  • Παρακολούθηση των καθημερινών επιχειρησιακών δραστηριοτήτων.
  • Δημιουργία και παρακολούθηση τόσο βραχυπρόθεσμών όσο και μακροπρόθεσμων στόχων,
  • Επικοινωνία με πελάτες, συμβούλους, προμηθευτές.
  • Αξιολόγηση και βελτίωση της απόδοσης των εργαζομένων.
  • Βελτίωση των επιχειρηματικών προγραμμάτων και των πολιτικών της επιχείρησης.
  • Διαπραγμάτευση και έγκριση συμφωνιών με εσωτερικούς και εξωτερικούς φορείς
  • Διαχείριση του Budget.

Απαιτούμενα Προσόντα

Ποια είναι τα απαιτούμενα προσόντα που πρέπει να έχεις για να εργαστείς ως Business Administrator; Παρακάτω θα βρεις μια αρχική λίστα, η οποία όπως και οι αρμοδιότητες, εξαρτάται σε πολύ μεγάλο βαθμό με τις ανάγκες της επιχείρησης.

  • Πτυχίο Διοίκησης Επιχειρήσεων ή άλλο σχετικό με τον κλάδο.
  • Εξαιρετικές δεξιότητες γραφής και επικοινωνίας.
  • Ικανότητες επίλυσης προβλημάτων.
  • Ικανότητες να θέτεις προτεραιότητες και να διαχειρίζεσαι πολύπλοκα Project.
  • Καλές γνώσεις μαθηματικών και στατιστικής.
  • Γνώσεις της αγοράς εργασίας και της επιχειρηματικότητας.
  • Ικανότητες παρουσίασης και διαπραγμάτευσης.
  • Εμπειρία και γνώση από τις βασικές ορολογίες οικονομικών.

Υποβολή απάντησης

error: Το περιεχόμενο προστατεύεται.