Επάγγελμα Business Administrator

Τα θεμέλια μιας επιχείρησης αποτελούνται από τους εργαζομένους. Όμως η διαχείριση της επιχείρησης θα πρέπει να γίνεται από έναν επαγγελματία με background στην Διοίκηση Επιχειρήσεων. Τι κάνει και με τι ασχολείται ο Business Administrator ή Business Operations Manager ή Business Director;

Ποιος είναι ο στόχος του

Ο στόχος του Business Administrator είναι η βελτίωση της επιχείρησης και των ανθρωπίνων πόρων της.

  • Παρακολουθεί καθημερινά τις δραστηριότητες της επιχείρησης
  • Αναλύει τα οικονομικά στοιχεία της επιχείρησης σε συνεργασία με τον οικονομικό διευθυντή και λογιστή.
  • Επικοινωνεί με εξωτερικούς συνεργάτες (stakeholders)

Με τι ασχολείται

Αναφέρουμε παρακάτω κάποιες από τις βασικές αρμοδιότητες που φαίνεται να ζητάνε οι εργοδότες σε σχετικές θέσεις εργασίας. Σημείωσε πως οι παρακάτω αρμοδιότητες προσαρμόζονται σε κάθε επιχείρηση, ανάλογα με τις απαιτήσεις της και τις ανάγκες της.

  • Εποπτεία της ανάπτυξης της επιχείρησης.
  • Βελτίωσης της απόδοσης με εντοπισμό σπατάλών
  • Παρακολούθηση των καθημερινών επιχειρησιακών δραστηριοτήτων.
  • Δημιουργία και παρακολούθηση τόσο βραχυπρόθεσμών όσο και μακροπρόθεσμων στόχων,
  • Επικοινωνία με πελάτες, συμβούλους, προμηθευτές.
  • Αξιολόγηση και βελτίωση της απόδοσης των εργαζομένων.
  • Βελτίωση των επιχειρηματικών προγραμμάτων και των πολιτικών της επιχείρησης.
  • Διαπραγμάτευση και έγκριση συμφωνιών με εσωτερικούς και εξωτερικούς φορείς
  • Διαχείριση του Budget.

Πως να γίνεις Business Administrator

Για να γίνεις Business Administrator θα πρέπει να σπουδάσεις και να αποκτήσεις ένα πτυχίο στην Διοίκηση Επιχειρήσεων. Αν έχεις ήδη πτυχίο σε έναν σχετικό κλάδο, καλό θα ήταν να κάνεις κάποιο μεταπτυχιακό στον κλάδο της Διοίκησης Επιχειρήσεων (MBA – Master of Business Administration).

Επιπλέον, ως διαχειριστής θα πρέπει να καλλιεργήσεις κάποιες δεξιότητες και ικανότητες. Αυτές θα σε βοηθήσουν να ξεχωρίσεις και να έχεις μια πιο ομαλή καριέρα.

  • Γραφή και επικοινωνία
  • Διαπραγματεύσεις
  • Επίλυση προβλημάτων
  • Καλή διαχείριση χρόνου και εργασιών
  • Καλή διαχείριση χρήματος
  • Αναλυτικές ικανότητες
  • Καλές γνώσεις μαθηματικών και στατιστικής.
  • Γνώσεις της αγοράς εργασίας και της επιχειρηματικότητας.
  • Ικανότητες παρουσίασης
  • Γνώση βασικών οικονομικών όρων.
Προεπιλεγμένη Εικόνα
career
Η εθελοντική ομάδα του FutureGeneration έχει ως στόχο την δημιουργία περιεχομένου που θα σε βοηθήσει στο να πάρεις καλύτερες αποφάσεις για το μέλλον σου.
error: Το περιεχόμενο προστατεύεται.

Join the Future

Γίνε μέλος της F κοινότητας και απέκτησε δωρεάν πρόσβαση σε pro tips και υλικό για να χτίσεις την καριέρα σου έτσι όπως εσύ την ονειρεύεσαι.

You have successfully subscribed to the newsletter

Ουπς, κάτι πήγε στραβά!