Τομέας Marketing

Social Media Manager

Τα Social Media έχουν μπει πιο ενεργά την τελευταία δεκαετία στη ζωή μας διατηρώντας σημαντική θέση στην καθημερινότητά μας. Έτσι, όλες οι εταιρείες χρειάζονται μία καλά δομημένη εικόνα και παρουσία σε διάφορες πλατφόρμες social media προκειμένου να προσεγγίσουν περισσότερο κοινό. Για αυτό το λόγο υπάρχει μία αυξανόμενη τάση για αναζήτηση ανθρώπων που ξέρουν πώς να διαχειριστούν σωστά και επαγγελματικά τα social media. Αυτοί είναι οι λεγόμενοι Social Media Managers και όσοι έχουν ως ακαδημαϊκό υπόβαθρο το marketing είναι ιδανικοί υποψήφιοι για να αναλάβουν τα καθήκοντα ενός social media manager.

Event Manager

Άτομα με πολύ καλές οργανωτικές. και επικοινωνιακές δεξιότητες που γνωρίζουν πράγματα για τη διαφήμιση και το marketing, μπορούν να διεκδικήσουν μία καριέρα στο χώρο του event management. Οι συγκεκριμένοι επαγγελματίες χρησιμοποιούν τις ικανότητες, τις δεξιότητες και τις γνώσεις τους με στόχο την προώθηση και την ανάδειξη ενός brand και φυσικά την αύξηση των πωλήσεων. Αυτό συμβαίνει μέσω της διοργάνωσης events, όπως συνέδρια, εκθέσεις, ειδικές συναντήσεις κλπ.

Marketing Copywriter

Ο copywriter δεν είναι ένας απλός αρθρογράφος, αφού η δουλειά περιλαμβάνει την παραγωγή κειμένου με στόχο τη διαφήμιση ενός προϊόντος, μίας υπηρεσίας ή μίας επιχείρησης. Έτσι, αν έχεις γνώσεις marketing, είσαι καλό στο γραπτό λόγο και έχεις δημιουργικότητα, μπορείς να κυνηγήσεις μία καριέρα ως copywriter. Εκεί, θα καλείσαι να γράφεις κείμενα για site, για posts σε social media, για blogs κλπ με σκοπό τη διαφήμιση ακολουθώντας τα ζητούμενα που δίνονται από τον εκάστοτε πελάτη. Επίσης, ως copywriter μπορεί να αναλάβεις και offline δουλειές όπως η δημιουργία slogan, το γραπτό περιεχόμενο των διαφημιστικών φυλλαδίων κλπ

Market Researcher

Αν έχεις τελειώσει (ή έστω κοντεύεις να τελειώσεις) μία σχολή Marketing και κλίνεις προς την ανάλυση δεδομένων, τότε θα μπορούσες να ακολουθήσεις μία καριέρα στον κλάδο του market research.

Όσοι, λοιπόν, κάνουν έρευνα αγοράς συλλέγουν πληροφορίες και δεδομένα για το κοινό που στοχεύει η εκάστοτε εταιρεία και τα αναλύουν με σκοπό να κατανοήσουν τις προτιμήσεις και τη συμπεριφορά των καταναλωτών, αλλά και νέα trends που έρχονται στην αγορά, τα οποία μάλιστα πλέον αλλάζουν πιο γρήγορα σε σύγκριση με τα παλαιότερα χρόνια.

SEP Speciallist

Αν σε ενθουσιάζει το digital marketing μπορείς να επικεντρωθείς στο κομμάτι του SEO (Search Engine Optimization) και να γίνεις SEO Specialist. Με πολύ απλά λόγια το SEO ευθύνεται για την κατάταξη άρθρων και site από τη Google και κάθε επιχείρηση θέλει να βρίσκεται ψηλά, ώστε να προσελκύει περισσότερους πελάτες. Η κατανόηση των πελατών, η στρατηγική που πρέπει να ακολουθήσει η εταιρεία στο online κομμάτι απαιτούν να έχεις στρατηγική σκέψη και να μπορείς να δουλέψεις με data.

error: Το περιεχόμενο προστατεύεται.