Market Development Specialist

Περιγραφή

Είναι υπεύθυνος για την ανάπτυξη ενός συγκεκριμένου τμήματος αγοράς στην εταιρεία. Προωθεί προϊόντα και υπηρεσίες σε υπάρχων και εν δυνάμη πελάτες. Ένα τμήμα της αγοράς θα μπορούμε να είναι τα μικρά παιδιά από 7 μέχρι 14 χρονών. Η αντιμετώπιση, οι συνήθειες, τα θέλω και τα ερεθίσματα που δέχονται διαφέρουν ριζικά με αυτά ενός ενήλικα. Έτσι λοιπόν, μελετά μια συγκεκριμένη αγορά και ασχολείται με την προώθηση των προϊόντων και των υπηρεσιών της εταιρείας στην αγορά – στόχος. Η ηλικία δεν είναι η μόνη παράμετρος, μπορεί μια αγορά να καθορίζεται ακόμη και από την γεωγραφική περιοχή.

Ο ρόλος εργασίας Marketing Development Specialist είναι παρόμοιος με τον ρόλο Market Developer. Βέβαια στην δεύτερη περίπτωση ο εργαζόμενος μπορεί να κάνει και διάφορα άλλα πράγματα ενώ ως Specialist, εξειδικεύεται ακόμη περισσότερο στον συγκεκριμένο ρόλο. Ακριβή περιγραφή δεν μπορεί να δοθεί καθώς, κάθε εταιρεία είναι διαφορετική και έχει διαφορετικές ανάγκες.

Βασικές Αρμοδιότητες

  • Βοηθά στην ανάπτυξη της αγοράς για πελάτες ή εταιρείες.
  • Εστιάζει στην ανάπτυξη υπαρχόντων πελατών και στην απόκτηση νέων.
  • Διεξαγωγή συναντήσεων (δια ζώσης και virtual).
  • Πραγματοποιεί παρουσιάσεις πωλήσεων.
  • Δημιουργεί καμπάνιες marketing εστιασμένες στον συγκεκριμένο τομέα αγοράς.
  • Παρουσίαση σε τηλεοπτικά και ραδιοφωνικά προγράμματα.
  • Παρουσίαση δειγμάτων σε πελάτες.
  • Αξιολόγηση των προωθητικών ενεργειών των πελατών.
  • Αναπτύξτε στρατηγικές πωλήσεων σε συνδυασμό με το τμήμα μάρκετινγκ.
  • Δημιουργία ερωτηματολογίου.
  • Δημιουργία αναφορών που αναλύουν τον ανταγωνισμό και τους πελάτες.
  • Στατιστικές αναλύσεις με βοήθεια του Η/Υ

Εάν σε ενδιαφέρει ο συγκεκριμένος ρόλος, άφησε ένα σχόλιο στο τέλος του άρθρου και θα το επεκτείνουμε.

error: Το περιεχόμενο προστατεύεται.